cupcakess

Alla inlägg under november 2010

Av ella sandsjö - 27 november 2010 10:41

Hejj!!


Nu är det lördag så himmla härligt liggaer här i sängen och sofftar men Julia ikl ska vi ha match mot guif håll tummarna för att vi vinner Haha:p

Imorgon är det ju första advent då ska jag väll mysa vasd ska ni göra då??

 Mén gör ett inlägg lite senare smsar med Nils.

Puss Puss//Mira    



Ps. har ni hört sean banans nya låt puss puss och Snart är det Jul<3<3<3<3<3  

Av ella sandsjö - 26 november 2010 14:58

                    KIN MIN ÄLSKLING OCH BÄSTA VÄN

                    I 6 ÅR HAR VI KÄNNT VARANDRA

                     DET TOG OSS 6 MIN ATT BLI BÄSTA VÄNNER

                      JAG HAR ALDRIG HAFT EN VÄN SOM DU

                       DET  FINNS BARA EN KIN SOM DU

                       OCH DU BLEV MIN DET KÄNNS SÅ

                        UNDERBART FÖR DU ÄR BÄST MIN ÄLSKLING

                         DU KAN ALLTID LITA PÅ MIG FÖR JAG ÄLSKAR DIG

                          VISSA KAN MAN LITA PÅ OCH VISSA LJUGER MEN INTE DU

                           JAG SKA BARA SÄGA EN SAK FALLER DU SÅ FALLER JAG

                            DU KOMMER ALLTID FINNAS I MITT HJÄRTA

                             FÖR JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MKT !!!




                   KRAMAR /ELLA (KIN DET HAR INLÄGGET VAR BARA TILL DIG)

Av ella sandsjö - 19 november 2010 20:07

hej nu är jag med tove h kort inlägg vi har varit på stan och gjort lite saker och nu sitter vi här heeejdååå M.s

Av ella sandsjö - 12 november 2010 21:06

Hejsan svejsan allaihopa där i dataskärmen nu ska jag blogga lite sorry för att jag ointe ha bloggat så mkt men vi har haft läxor och mkt med innebandyn men nu är jag fri men jag är med Linnea och jag chattar med Maj B det är skit kul vi är borta nu men jag snodde datorn här av Linnea hahah;P men jag sitter iaf och bloggar här det är skit kul jag blippar runt bland olika bloggar och läser sen byter jag och läser om något helt annat:P

Hihi men vet inte om jag orkar blogga mer det blev ett ganska långt och jag lovar att jag ská blogga mer ikväll men nu åste jag säga Hejdåå så


Hejdååå/Mira

Av ella sandsjö - 9 november 2010 10:05

Hejsan nu sitter jag här i soffan och det känds som om jag ska explodera jag är sjuk,det suger  jag kan typ inte andas vet inte vrf men jag hoppas jag  är bättre imorgon.Kommer inte göra nåt idag pga att jag sjuk!! Jag vill vara med kompisar!!

 

Men iallafall så är jag inne på blocket och kollar lite saker  :)

 

Det här är till en person som betyde allt för mig 

 

 

Nu  har det gått nästan 2 månader utan  dig

du kommer alltid finnas i mitt hjärta   du

 var den jag alltid ville vara med men det gick för 

fort innan du inte längre fanns jag glömmer aldrig dig

 

när jag var liten trösta du mig och gjorde mig glad

när vi åkte nån stans skulle jag alltid åka med dig

 

du lärde mig så mycket saker t ex fotboll som du gillade  jätte mycket jag försöker se upp till dig nu

du kommer alltid vara älskad av oss alla !!

  

 

STORA KRAMAR //ELLA SANDSJÖ<3

 

 

 

Av ella sandsjö - 7 november 2010 20:04

Tjenixen nu sitter jag här och väntar på att Kin ska komma hem hon har varit i kittelfjäll. Kommer kanske inte hinna skriva i morgon synd har ridning men jag får se !!! nu är det snart slut på höstlovet   det suger !

 

kramar//Ella

 

Av ella sandsjö - 7 november 2010 14:08

 Nu sitter jag vid datorn och gör ingenting jag har ringt några kompisar men dom svara inte :( men ska äta snart och då får jag se vad som händer efter :) men jag hade lite tid att skriva vad jag önskar mig  det här är det jag önskar mig!


en ny dator, en ipod, one piece  och kläder mm...

här är några bilder 

   jag och kin vi är oseriösa <3  

   jag när vi ska skräma en kompis !!:)

  <3 kin när vi är i kittelfjäll jag älskar dig<3


//kramar Ella !!<3

Av ella sandsjö - 6 november 2010 14:39

hej nu är jag med tilde f och vi sitter och chattar med hanna,sanna och julia och jag har nyss varit på match och vi vann med med 5-3 jag gjorde ett mål och 2 asist (stavning? nu ska jag gå ut!! HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅ<33

Presentation


Hej vi är två tjejer som heter Mira och Ella och vi älskar att vara med kompisar vi gillar att ha kul och att blogga:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards